Перейти до основного вмісту

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 6-А КЛАСУ



    1. Склад класу
У 5-А класі навчається 29 учнів, з них 18 дівчат, 11 хлопців. Клас вікової норми.
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування.
    1. Згуртованість класу
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу
    1. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, чергування по школі, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
    1. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими. Найчастіше це розмова з класним керівником, психологом школи.
    1. Характер звязків у колектив
Учнів класу повязують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.
    1. Актив класу
Актив класу це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Постійних лідерів поки немає. Загально шкільні доручення виконуються на 90%.
    1. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних годин, свят, екскурсій.
    1. Розумові здібності
Класний колектив, за розумовими здібностями, вважається високого та достатнього рівня. На уроках уважні, більшість учнів дбайливо виконують домашнє завдання.
    1. Поведінка
Поведінка учнів на уроках та перервах врівноважена. Але іноді трапляються непередбачувані ситуації з деякими учнями як результат того, що вони мають виражений холеричний темперамент. В цілому клас ставиться до вчителів з повагою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Екскурсія по кінно-спортивному клубу

11.05.2017 5-А класу була проведена екскурсія по кінно-спортивному клубу "Шостка"    .

Старий Новий рік. Історія та традиції святкування

мета: поглибити знання дітей про Старий Новий рік;            розвивати пам“ ять, увагу, творче мислення;            виховувати любов і ровагу до українського народу, його звичаїв та традицій. Хід виховного уроку Вступна бесіда Вчитель - Кожне свято по-своєму цікаве. Але що ви знаєте про Старий Новий рік? Оголошення теми і мети виховної години Усний журнал Вчитель — Чим відрізняються юліанський та григоріанський календарі? Учень 1 - Юліанський календар був запроваджений з 45 року до н. е. Юлієм Цезарем. За цим календарем кожні 3 роки повторю ють високосний рік. Тоді календарний рік на 11 хвилин довший астрономічного. Отже, зайвий день утворюється кожні 128 років. Учень 2 - Григоріанський календар визнає кожен 4 рік високосним, виняток — роки кратні 100 тільки тоді, коли вони не діляться на 400. Зайвий день утворюється тільки за 3200 років. Вчитель — Яка історія виникнення С...

Виховна година “Європа – наш цивілізаційний вибір”

мета: ознайомити учнів із загальною інформацією про Євросоюз та його основні органи; сформувати уяву про розвиток Європи. Вчити працювати в групах, висловлювати думки. Хід заходу Європейський союз (ЄС) - це об’єднання Європейських країн, що поєднало європейські народи заради спільного стабільного розвитку. Брюссель — столиця Євросоюзу. Євросоюз був утворений для зближення держав Європи після Другої світової війни. Війни ведуться заради територій та влади над ними. Для уникнення збройних конфліктів країни об’єдналися і стали одним цілим, створивши спільний ринок, гроші, політику. Спершу Європейський Союз був заснований шістьма країнами: Франція; Німеччина; Італія; Бельгія; Нідерланди; Люксембург. Але після цього відбулось сім етапів послідовного розширення ЄС , що наразі нараховує 28 членів. Хронологія вступу країн до ЄС 1957 рік: Бельгія, Німеччина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція; 1973 рік: ...