Перейти до основного вмісту

Творчий проект з громадянсько-патріотичного виховання “Україна починається з мене”




Ніхто не збудує держави, коли ми її самі не збудуємо, і ніхто з нас не зробить нації, коли ми самі нацією не схочемо бути”

В'ячеслав Липинський

Актуальність проекту

Наші діти — майбутнє України, їм будувати українську державу. Ось чому патріотичне виховання є важливою складовою частиною процесу формування гідного громадянина своєї країни. Справжній патріот буде завжди піклуватися за долю свого народу, рідної землі. Він буде зберігати свою культурну спадщину, захищати її від ворогів та продовжувати національні традиції.

Молоде покоління мусить усвідомити особисту відповідальність за долю своєї країни. Тому в основу проекту “Україна починається з тебе” покладені українські звичаї та традиції, краєзнавча та історична роботи, розвиток творчих здібностей учнів.

Провідною ідеєю проекту є виховання в учнів громадських переконань, які відповідають почуттям національної гідності.

Мета:
  • виховувати почуття патріотизму, любові до культурних та історичних цінностей, свого народу;
  • сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
  • пропагувати здоровий спосіб життя.

Завдання:
  • формування в учнів почуття патріотизму, національної гідності та готовності до виконання громадських обов'язків;
  • пропагування та підтримка здорового способу життя, сімейних цінностей, духовної єдності поколінь;
  • формування творчо розвиненої особистості, освіченості, національної свідомості та належності до рідної землі;
  • виховання дисциплінованості, сумлінності, чесності та поваги до законів України.

Розробники проекту:
  • Ніколаєнко Є.В. (класний керівник 5-А класу);
  • Бежевець Л.В. (класний керівник 5-Б класу).
Учасники проекту:
  • учні 5-А, 5-Б класів;
  • класні керівники;
  • батьки.

Термін реалізації проекту: 2016-2017 н.р.

Характеристика проекту:
  • за кінцевим результатом: освітньо-виховний;
  • за кількістю учасників: масовий;
  • за тривалістю: довготривалий;
  • за характером контактів: внутрішній;
  • домінуючий вид діяльності: творчий.

Етапи проекту

Етапи
Вид діяльності
Терміни
Пошуково-аналітичний
  • розроблення проекту;
  • планування роботи в рамках проекту.
Вересень
Практичний
Проведення освітньо-виховної та організаційно-масової роботи.

Вересень-травень
Презентаційний
Очікуваний результат:
  • електронна презентація;
  • відеоролик;
  • проектна папка.
травень


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Екскурсія по кінно-спортивному клубу

11.05.2017 5-А класу була проведена екскурсія по кінно-спортивному клубу "Шостка"    .

Старий Новий рік. Історія та традиції святкування

мета: поглибити знання дітей про Старий Новий рік;            розвивати пам“ ять, увагу, творче мислення;            виховувати любов і ровагу до українського народу, його звичаїв та традицій. Хід виховного уроку Вступна бесіда Вчитель - Кожне свято по-своєму цікаве. Але що ви знаєте про Старий Новий рік? Оголошення теми і мети виховної години Усний журнал Вчитель — Чим відрізняються юліанський та григоріанський календарі? Учень 1 - Юліанський календар був запроваджений з 45 року до н. е. Юлієм Цезарем. За цим календарем кожні 3 роки повторю ють високосний рік. Тоді календарний рік на 11 хвилин довший астрономічного. Отже, зайвий день утворюється кожні 128 років. Учень 2 - Григоріанський календар визнає кожен 4 рік високосним, виняток — роки кратні 100 тільки тоді, коли вони не діляться на 400. Зайвий день утворюється тільки за 3200 років. Вчитель — Яка історія виникнення С...

Виховна година “Європа – наш цивілізаційний вибір”

мета: ознайомити учнів із загальною інформацією про Євросоюз та його основні органи; сформувати уяву про розвиток Європи. Вчити працювати в групах, висловлювати думки. Хід заходу Європейський союз (ЄС) - це об’єднання Європейських країн, що поєднало європейські народи заради спільного стабільного розвитку. Брюссель — столиця Євросоюзу. Євросоюз був утворений для зближення держав Європи після Другої світової війни. Війни ведуться заради територій та влади над ними. Для уникнення збройних конфліктів країни об’єдналися і стали одним цілим, створивши спільний ринок, гроші, політику. Спершу Європейський Союз був заснований шістьма країнами: Франція; Німеччина; Італія; Бельгія; Нідерланди; Люксембург. Але після цього відбулось сім етапів послідовного розширення ЄС , що наразі нараховує 28 членів. Хронологія вступу країн до ЄС 1957 рік: Бельгія, Німеччина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція; 1973 рік: ...