Перейти до основного вмісту

Творчий проект з громадянсько-патріотичного виховання “Україна починається з мене”




Ніхто не збудує держави, коли ми її самі не збудуємо, і ніхто з нас не зробить нації, коли ми самі нацією не схочемо бути”

В'ячеслав Липинський

Актуальність проекту

Наші діти — майбутнє України, їм будувати українську державу. Ось чому патріотичне виховання є важливою складовою частиною процесу формування гідного громадянина своєї країни. Справжній патріот буде завжди піклуватися за долю свого народу, рідної землі. Він буде зберігати свою культурну спадщину, захищати її від ворогів та продовжувати національні традиції.

Молоде покоління мусить усвідомити особисту відповідальність за долю своєї країни. Тому в основу проекту “Україна починається з тебе” покладені українські звичаї та традиції, краєзнавча та історична роботи, розвиток творчих здібностей учнів.

Провідною ідеєю проекту є виховання в учнів громадських переконань, які відповідають почуттям національної гідності.

Мета:
  • виховувати почуття патріотизму, любові до культурних та історичних цінностей, свого народу;
  • сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
  • пропагувати здоровий спосіб життя.

Завдання:
  • формування в учнів почуття патріотизму, національної гідності та готовності до виконання громадських обов'язків;
  • пропагування та підтримка здорового способу життя, сімейних цінностей, духовної єдності поколінь;
  • формування творчо розвиненої особистості, освіченості, національної свідомості та належності до рідної землі;
  • виховання дисциплінованості, сумлінності, чесності та поваги до законів України.

Розробники проекту:
  • Ніколаєнко Є.В. (класний керівник 5-А класу);
  • Бежевець Л.В. (класний керівник 5-Б класу).
Учасники проекту:
  • учні 5-А, 5-Б класів;
  • класні керівники;
  • батьки.

Термін реалізації проекту: 2016-2017 н.р.

Характеристика проекту:
  • за кінцевим результатом: освітньо-виховний;
  • за кількістю учасників: масовий;
  • за тривалістю: довготривалий;
  • за характером контактів: внутрішній;
  • домінуючий вид діяльності: творчий.

Етапи проекту

Етапи
Вид діяльності
Терміни
Пошуково-аналітичний
  • розроблення проекту;
  • планування роботи в рамках проекту.
Вересень
Практичний
Проведення освітньо-виховної та організаційно-масової роботи.

Вересень-травень
Презентаційний
Очікуваний результат:
  • електронна презентація;
  • відеоролик;
  • проектна папка.
травень


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Старий Новий рік. Історія та традиції святкування

мета: поглибити знання дітей про Старий Новий рік;            розвивати пам“ ять, увагу, творче мислення;            виховувати любов і ровагу до українського народу, його звичаїв та традицій. Хід виховного уроку Вступна бесіда Вчитель - Кожне свято по-своєму цікаве. Але що ви знаєте про Старий Новий рік? Оголошення теми і мети виховної години Усний журнал Вчитель — Чим відрізняються юліанський та григоріанський календарі? Учень 1 - Юліанський календар був запроваджений з 45 року до н. е. Юлієм Цезарем. За цим календарем кожні 3 роки повторю ють високосний рік. Тоді календарний рік на 11 хвилин довший астрономічного. Отже, зайвий день утворюється кожні 128 років. Учень 2 - Григоріанський календар визнає кожен 4 рік високосним, виняток — роки кратні 100 тільки тоді, коли вони не діляться на 400. Зайвий день утворюється тільки за 3200 років. Вчитель — Яка історія виникнення С...

Екскурсія до клубу "Орфей" на свято 8 Березня

06.03.2017 була влаштована дискотека в клубі "Орфей" до свята 8 Березня , де діти мали змогу потанцювати під сучасні хіти.

Робота з батьками 6-А класу

Завдання: Максимальне зближення інтересів учнів, батьків, педагогів з метою формування особистості громадянина з активною життєвою позицією. План роботи 1. Вивчення родин учнів 6 -А класу. 2. Організація психолого – педагогічного просвітництва батьків через систему батьківських зборів, тематичних та індивідуальних консультацій, співбесід. 3. Організація і проведення спільного дозвілля з батьками. 4. Залучення батьків до організаціїі проведення загальношкільних і класних заходів. 5. Індивідуальна робота з батьками. 6. Інформування батьків про хід та результати навчання, виховання й розвитку учнів. №  з/п Зміст роботи Дата Відповідальні 1 Аналіз та підсумки роботи батьківського комітету. Вибори членів батьківського комітету. Формування картотеки родин учнів. вересень кл. керівник 2 Участь батьків класу в загальношкільній батьківській конфере...